Strony

"Albowiem to, co raz zostało zobaczone, nigdy już nie powróci do chaosu." Vladimir Nabokov

poniedziałek, 11 lutego 2013

Sahara na pulpicie.

Nie będę czarować, dużo czasu spędzam przed komputerem. Cóż, lubię to i ważny jest dla mnie wygląd tła pulpitu, tapety, wallpaper'a czy jak kto woli background'a. To taki dodatkowy obraz w moim pokoju. Staram się żeby pulpit nie był zbytnio zaśmiecony i dawał na siebie z przyjemnością popatrzeć. Dobrym pomysłem są kalendarze, zawsze gdzieś umieszczone pod ręką. 

Kilka dni temu pomyślałam sobie, a jak by tak zrobić własną tapetę, ze swoich zdjęć i dodać kalendarz? A może ktoś z Was chciałby też z takiej tapety skorzystać?



Pomyślałam i zrobiłam. Na pierwszy rzut - Sahara, a konkretnie Biała Pustynia. Jeszcze można skorzystać z kalendarza na luty. Zapraszam więc do pobierania. Sprawdziłam w statystyce trzy najczęściej pojawiające się rozdzielczości i takie wykonałam. Pliki wrzuciłam na swoje konto na Deviantarcie.

Żeby je najprościej pobrać, wystarczy kliknąć na poniższy link w odpowiedniej dla Was rozdzielczości:

1024x768
1280x800
1920x1080

zapisać zdjęcie na swoim komputerze, kliknąć w miniaturę prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję: ustaw jako tło pulpitu. Instrukcja oczywiście dla osób, które jeszcze nie zmieniało swojego tła na pulpicie.

Nie wiem czy to dobry pomysł, a jak Wy sądzicie? Może jakieś zdjęcie z tych, które wam pokazałam, chcielibyście mieć na swoim komputerze jako tapetę na pulpicie? Jakieś kandydatury na miss czy mistera marca? :) A może jeszcze inna rozdzielczość? Napiszcie :)

8 komentarzy:

Iza pisze...

Bardzo fajna tapeta :) A pomysł, jak najbardziej ok :) Ja w sumie bardzo często wrzucam na pulpit własne zdjęcia, jedyne, nad czym jeszcze muszę zapanować, to zwyczaj zmienia ich co tydzień :D Pozdrawiam :)

Strony internetowe kraków pisze...

Dzięki za ten wpis!

4 Strony Świata pisze...

Ja też dbam o porządek na pulpicie i staram się mieć tam jak najmniej ikonek. Tapeta też jest dla mnie ważna. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Świetny blog, gratuluję :)
Nie mam własnego, jednak chciałabym Cię zaprosić na pewnego niezwykłego bloga, który odmienił moje życie. Ta cała strona to tak naprawdę pewnego rodzaju akcja, fajnie jeśli się w nią aktywnie włączysz lub przynajmniej wspomożesz - obserwując. Przeczytaj ten post, a na pewno nie pożałujesz (a nawet będziesz pod wielkim wrażeniem jak ja):
http://f-me-i-am-famous.blogspot.com/2013/01/some-things-cost-more-than-you-realise.html
"Mogę zmienić świat tylko z Tobą"

W drodze... pisze...

Izo dziękuję :) Również ciepło pozdrawiam :)

W drodze... pisze...

Strono internetowa z Krakowa :) Ależ nie ma za co, polecam się na przyszłość :)

W drodze... pisze...

4 Strony Świata Ja niestety na razie muszę zadbać o wnętrzności mojego komputera, bo trafia mnie, że nie działa jak należy :)

W drodze... pisze...

Aniu, byłam, czytałam i jestem zainteresowana, ale zostawiam to sobie na weekend. Będę mieć wówczas więcej czasu wolnego:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...