Strony

"Albowiem to, co raz zostało zobaczone, nigdy już nie powróci do chaosu." Vladimir Nabokov

środa, 30 czerwca 2010

Egipt. Siwa. Ludzie, których spotykamy

Najcenniejsze w podróżowaniu, są spotkania z ludźmi. To właśnie takie ulotne chwile, czyjś uśmiech, rozmowa przy miętowej herbacie, rzucony żart, dzielenie się wrażeniami, jakaś dobra rada odciskają swój ślad najgłębiej. I gdy kolejne zabytki z czasem w naszej pamięci tracą swój trójwymiarowy obraz, blakną, stają się widokówką. To obrazy osób, które poznaliśmy, żyją swoim własnym życiem. Nie przemijają.





Czasem można otrzymać swój portret :) Ja otrzymałam od bardzo miłej Koreanki, która podróżowała z ojcem po Egipcie. Mijaliśmy się kilka razy w Siła, chcieli byśmy ruszyli z nimi na wycieczkę z noclegiem na Saharę, chyba czuli się trochę osamotnieni Niestety musiałyśmy odmówić. Na nas czekała Aleksandria i fundusze powoli zaczynały się kurczyć. Dziś żałuję, mogłyśmy zobaczyć diuny w okolicy Siwa, mogliśmy lepiej poznać tych miłych ludzi, mogłam zobaczyć więcej świetnych szkiców dziewczyny. Szkoda. Pozostał mi jedynie mój portret :)





I jeszcze kilka migawek z Siwa.





Transport osiołkowy z nieodzownym kontaktem telefonicznym







4 komentarze:

Emocja pisze...

Niesamowite miejsca...i ludzie!
piekna podroz!
Tak milo,ze dzielisz sie tymi wspomnieniami.Ciekawe zdjecia i swietny ten portret!
Pozdrawiam!:)

Mała Mi pisze...

Oj... :) wspaniały taki prezent :) taki portret szczęściaro :)

W drodze... pisze...

Dziękuję dziewczyny :) A ja właśnie szykuję się z córą do następnego wyjazdu, nieco na wariackich papierach, bo nie przygotowanego jak lubię. W domu prawdziwy sajgon, a ja w rozsypce :)

Grasza44 pisze...

Witam Cię Uleńko - bardzo dawno mnie nie było w Twoim saloniku - teraz nadrabiam zaległości w czytaniu i oglądanie przecudnych zdjęć. U mnie już wszystko z ręką w porządku i będę u Ciebie częstym gościem - jestem jak zwykle pełna zachwytu dla Twojej twórczości. Pozdrawiam serdecznie i buziole przesyłam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...