Strony

"Albowiem to, co raz zostało zobaczone, nigdy już nie powróci do chaosu." Vladimir Nabokov

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Zmiana klimatu na ... "bliżej natury" :) Czyli wizyta w Looe.

Kocham zwierzęta, wszelakie, no, może z wyjątkiem pająków. Chyba, że są daleko ode mnie albo na zdjęciach. Tak, na zdjęciach kocham je najbardziej :) Jestem szczęśliwą posiadaczką trzech kotów, dwóch szczurków, pewnej liczby rybek w akwarium i dwójki dzieci. Czasem oni posiadają mnie, a syn zdążył się wyprowadzić. Zazwyczaj wszyscy razem żyją w zgodzie, a ja czasem wyruszam gdzieś w świat, by poznać również innych braci mniejszych. I tak w swoich wędrówkach trafiłam do Monkey Sanctuary w Looe, w Kornwalii.

Miejsce to powstało w trosce, głównie o małpy, przejęte z nielegalnego handlu w Wielkiej Brytanii. Również przedstawiciele innych gatunków znaleźli spokojną przystań. Oto fotografie niektórych z nich. Osobiście zauroczył mnie staruszek lemur, który oswojony, z godnością przemierzał sobie cały teren ośrodka, totalnie ignorując turystów. Przepiękne były również sowy, ale o nich w kolejnym poście.



























4 komentarze:

wkraj pisze...

Piękne kadry, jestem pod wrażeniem.
pozdrawiam

AskaG pisze...

przepiekne zdjecia. widac w nich milosc do zwierzat!!!

Amisha pisze...

Zdjęcia rewelka. Zwierki zawsze są fotogeniczne i też je kocham :)

W drodze... pisze...

Wkraj'u, AskaG, Amisho, pięknie Wam dziękuję za miłe słowa i odwiedziny :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...