Strony

"Albowiem to, co raz zostało zobaczone, nigdy już nie powróci do chaosu." Vladimir Nabokov

czwartek, 6 października 2011

Nieobecna usprawiedliwiona :)

Zapracowałam się. Nie na śmierć ale prawie :) Mam nadzieję, że  wkrótce wpadnę w rytm i będę miała więcej czasu :) Postanowiłam również doskonalić się w malowaniu na komputerze, więc wolny czas będę musiała podzielić na pół. A właściwie na trzy części bo konsekwentnie doskonalę mój angielski. W przerwach próbuję czytać, choćby te dwie strony przed zaśnięciem, więcej już z reguły nie daję rady :) Ces't la vie :) Tymczasem zakończony dzisiaj chomiczek - optymistyczno - jesienno - przepraszający, za tę moją nieobecność.
 I jeszcze parę gołąbków, tych posągowych i taych jak najbardziej żywych z Kusadasi w Turcji.





















7 komentarzy:

ADRIAN pisze...

Wonderful pictures........Did you draw the first one?
Don't work too hard.

W drodze... pisze...

Hello Adrien :) Thank you for your nice words :) Yes, this first one I did myself, in Photoshop.

Emma Ernst pisze...

fajny chomiczek :)

Ania pisze...

Chomiczek uroczy:)
A i gołąbki sprawiają, ze uśmiech się na twarzy pojawia:)

W drodze... pisze...

Dzięki dziewczyny :) Chomiczek to trening w opanowaniu narzędzia jakim jest PS, i chomiczek na przykład zęby ma niezbyt zębowe :)

Tomek "szamanick" Torój pisze...

Właśnie chciałem uniknąć wpadnięcia w nurt wszechzachwytu i powiedzieć o tych zębach, ale skoro już nie muszę to super obrazek! I łączę się w bólu niemocy czytania więcej niż dwóch stron :))) pozdrówka!

Calimera.pl pisze...

Chomiczek boski. Zdjęcia gołąbków również. jak dla mnie jesteś rozgrzeszona z nieobecności :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...