Strony

"Albowiem to, co raz zostało zobaczone, nigdy już nie powróci do chaosu." Vladimir Nabokov

sobota, 29 stycznia 2011

Po długim czasie spraw kilka...

Długo mnie nie było, ale nie porzuciłam bloga. To tylko grypa mnie zawojowała na całego i rozłożyła na łopatki. Drugi tydzień na chorobowym, dwa antybiotyki za mną. Ale jak popatrzyłam za okno dzisiaj - nie wytrzymałam. Świat na biało, w szadzi, lekka mgiełka, cudo. Ubrałam się bardzo ciepło (i tak zmarzły mi paluszki) i popędziłam robić zdjęcia. W końcu zmobilizowałam się, by wrzucić zdjęcia do galerii konkursowej. Do której zapraszam i proszę o komentarze :) To właśnie one są w tym etapie najważniejsze. Niestety będę ich miała mało, bo galeria powstała dopiero dzisiaj. Trudno :) Co ma być to będzie :)


To jedyne zdjęcie jakie cyknęłam w czasie choróbska. Mój kocur czytał namiętnie mój blog, podczas gdy ja schodziłam z tego świata.


A to już kilka zdjęć z dzisiejszego spaceru.





























W poniedziałek wracam do pracy i do dalszej walki o ocalenie szkół. jednak to co absorbuje moją uwagę w ostatnich dniach to wydarzenia dziejące się w Egipcie. Rozwój sytuacji obserwujemy w relacjach na kanale Al Jazeera. Nie będę się powtarzać, bo świetnie to opisuje Lotnica na swoim blogu. Zwłaszcza w poście Wolność dla Egiptu. Ja dorzuciłam tam swoje trzy grosze w komentarzach. Powiem tylko, że jestem całym sercem z Egipcjanami i wierze, że wytrwają, że uda im się ocalić swój kraj,obalić rząd Mubaraka i zakończyć trwający ponad 30 lat stan wojenny. Polecam również dwa artykuły związane z tym problemem: Hipokryzja nasza codzienna oraz Demokracja w krajach arabskich








[źródło zdjęć: Al Jazeera]


5 komentarzy:

Godiva pisze...

Cudowne zdjecia robisz! fajnie piszesz! Podziwiam i pozdrawiam!

lotnica pisze...

Świetne zdjęcia:-) Zazdroszczę pogody - u nas od wielu dni szaro i ponuro. Marzy mi się jakaś wyprawa z aparatem do miasta ale nie ma dobrego światła do zdjęć. Właściwie nie ma żadnego światła. Mam nadzieję, że wiosna przyjdzie szybko. Pozdrawiam:-)

Nivejka pisze...

Piękna zima... na zdjęciach;)
PeeS. Zadziwia mnie jednak beztroska biur podróży. Nie działa internet i telefony, a oni twierdza, że są w stanie w każdej chwili ściągnąć turystów do kraju...

Grasza44 pisze...

Ula jak zwykle zdjęcia super!!! Byłam w galerii i trochę się tam "pomądrzyłam". Na temat zajść w Egipcie nie będę się wypowiadać, bo muszę się więcej dowiedzieć - ale jestem zawsze za wolnością i swobodą każdego narodu. Pozdrawiam Cię serdecznie i cieplutko.

Ola pisze...

ładne zdjęcia ze spaceru!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...