Strony

"Albowiem to, co raz zostało zobaczone, nigdy już nie powróci do chaosu." Vladimir Nabokov

środa, 25 maja 2011

Wszystkim Mamom, Mamusiom, Mateńkom - na całym świecie :)

Dziś z życzeniami najgorętszymi - dla Wszystkich Mam na świecie :) Oby zawsze uśmiech gościł na Waszych twarzach i ciepło otulało serce, a dzieci były pociechą, radością i inspiracją :)



I piosenka dla Mamy - troszkę inaczej :)



A ja - jak zwykle nie wyrabiam na zakrętach, załatwiam miliony spraw. Dręczą mnie wyrzuty, że wciąż nie ponapisywałam, poodpisywałam, nie przeczytałam - choć tak bardzo chcę. Może w niedzielę się uda, bo w piątek Ines ma bierzmowanie i znów cały dzień z głowy... Dziś z okazji urodzin wytapetowałam kawałek ściany, bo całego remontu nie planuję - na razie, a coś trzeba było z nią zrobić :) (wyszła całkiem, całkiem). Posadziłam jeszcze kwiatki w moim balkonowym ogródku - mam nadzieję, że wkrótce się nim pochwalę. Obleciałam pół miasteczka załatwiając trochę spraw i zakupów. Zrobiłam zamiast piernika zakalec - no cóż zdarza się :) Oczywiście wszystko po pracy. Wieczorkiem oglądnęłam króciutki filmik - w ramach szlifowania angielskiego i już zrobiła się pora spania :)  Pracowite urodzinki :) W dodatku zgrzeszyłam zjadając jedno ciacho z galaretką i jedno "krówkowe" :) Minam :) A i niespodzianka - w skrzynce dzisiaj (nie mailowej bynajmniej) czekał na mnie list z Kenii! Niespodziewanie po 11 latach odezwał się stary znajomy - nauczyciel z dawnych moich pen palowych kontaktów :) Super! Akurat dziś otrzymałam w brązowej kopercie kawałeczek Kenii. Kraju o jakim zawsze nieomalże marzyłam a jeszcze się nie ziścił. Spełnienia tego marzenia sobie dziś życzę :) Dobranoc :)

3 komentarze:

Amisha pisze...

Czy zrozumiałam dobrze, że masz urodziny??? Bo jeśli tak - ściskam Cię najserdeczniej w świecie!!! I życzę Ci tej Kenii z całego serca. W zasadzie zawsze miałam jakiś nieposkromiony ciąg do Afryki. Kenii zwłaszcza. Może po dawno przeczytanej lekturze Karen Blixen... A może niekoniecznie? Nie wiem sama.

Urszulko, czekam na zdjęcia z balkonu i życzę nieco więcej wytchnienia. Trzymaj się!

Anonimowy pisze...

miło Cię znaleźć. pozdrawiam ciepło :)

Lulu'ah pisze...

z lekkim poślizgiem czasowym ale życzę wszystkiego co najlepsze Tobie i Twojej Mamusi (ściskam też wspaniałą, dzielną Ines ;-)

hej my też jesteśmy w cs (http://www.couchsurfing.org/people/hussan/) miło będzie się kiedyś spotkać ;-) - może na którymś ze zjazdów rodzinnych

pozdrawiam serdecznie
Dominika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...