Strony

"Albowiem to, co raz zostało zobaczone, nigdy już nie powróci do chaosu." Vladimir Nabokov

sobota, 14 sierpnia 2010

Konkurs na Fotostory.

Dziś rano natknęłam się na konkurs Fotostory, pomyślałam, czemu nie spróbować :) Historia z wakacji. Pierwsza myśl - Sahara. Dramat - bo tylko można umieścić  cztery zdjęcia. Wybrałam, może mogłam lepsze, ale nich tam :) Jeśli będziecie chcieli zagłosować - będę bardzo wdzięczna :) - To jest moja galeria

To okazja do powrotu do zdjęć z Sahary. Ileż bym dała by się tam znaleźć, z dala od wszelkich swoich problemów...



8 komentarzy:

Marzena Zarzycka pisze...

Piękne zdjęcia!

Mała Mi pisze...

Kochana :) zawsze trzeba próbować! Różnych rzeczy i spraw :) trzymam kciuki :) idę zagłosować, bo takie wybory przynajmniej mają sens... nie to co na prezydenta... czy do parlamentu czy innego burdelu :)

Miłego dnia :)

Mała Mi pisze...

Oj... a to nasza klasa?? Nie ma mnie tam... można głosować bez zalogowania?

W drodze... pisze...

Inez dziękuję :) Mała Mi również bardzo Ci dziękuję :) Nie mam pojęcia jak to jest z tym logowaniem, bo sama jestem na NK.

Anonimowy pisze...

przecudne miejsca zaraz wskocze i zaglosuje :)a niz Ci sie poszczesci

Latarnik pisze...

Ach, szkoda, że to na NK. Też mnie tam nie, ale będę trzymał kciuki :)

W drodze... pisze...

Dziękuję :):)

ruma pisze...

The scenery is really splendid.

It is the dreamlike world.


From the Far East.
Greetings.
ruma

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...