Strony

"Albowiem to, co raz zostało zobaczone, nigdy już nie powróci do chaosu." Vladimir Nabokov

czwartek, 30 stycznia 2014

423. Arbuzowego szaleństwa ciąg dalszy :)

Cieszę się, że narobiłam wam smaka na te soczyste, zielone owoce :) Ja też zatęskniłam za słońcem, latem, słodkimi arbuzami, ale przede wszystkim za podróżą, gdzieś w nieznane :)

Dziś arbuzowo po raz kolejny. Ale z akcentam na wszelakich zjadaczy arbuzów :)

Oczywiście jak na porządną imprezę przystało,festiwal był medialny. Pani reporter oczywiście w kolorze arbuzowym.




Kręgle arbuzowe. Oglądając trzeba pamiętać, że arbuz ma wagę, znanej z lekcji wychowania fizycznego, piłki lekarskiej. Także nie łatwo rzucac nim do celu :)








W przerwie pomiędzy sportowo - arbuzowymi zmaganiami, chwila na małą przekąskę - oczywiście arbuzową :)




Oczywiście można jedynie kibicować, flirtować lub poddawać się czynnościom upiększającym.






Co przyciągało arbuzowych fanów płci męskiej najbardziej?


Oczywiście zawody w strzelaniu do arbuza :)











Ale największe emocje wywoływała sztafeta. Drużynowy wyścig do arbuza i z powrotem :)














9 komentarzy:

Pemela Kaczmarek pisze...

Świetne ! Te wszystkie kolory, uśmiechy.. chciałabym to kiedyś zobaczyć na żywo, takie święto dostarcza wiele pozytywnej energii :)

Ewa (lifegoodmorning) pisze...

Co za impreza. Ludzie ze wszystkiego potrafią uczynić zabawę. Zjadłabym...

Jo pisze...

cieszę się,że wracasz i że w konkursie tyle znajomych, mój głos masz ;)

Jula pisze...

Za arbuzami zbytnio nie przepadam, ale kiedy widzę ile radości mogą dać, sama mam ochotę na taką zabawę.
Pozdrawiam

W drodze... pisze...

Pamelo, dziękuję :) Cieszę się, że spodobały Ci się moje prace. A na festiwal warto pojechać do Gruzji :)

W drodze... pisze...

Travelling Milady, zastanawiałam się jakie u nas święto można by było zrobić :) Kiedyś piekło się po prostu ziemniaki i było "święto pieczonego ziemniaka"

W drodze... pisze...

Jo bardzo Ci dziękuję :)

W drodze... pisze...

Nika, może powinnaś spróbować tych gruzińskich :)

BestWestern pisze...

Mają dużo witamin i mało kalorii - nic tylko korzystać ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...