Strony

"Albowiem to, co raz zostało zobaczone, nigdy już nie powróci do chaosu." Vladimir Nabokov

niedziela, 7 lutego 2010

Grunt to dobra opinia :)

Właśnie przeglądałam internet porównując Canony EOS 50 i 500 bo tak mi się marzy kupno cyfrowej lustrzanki. Mam nadzieję, że wiosna kiedyś nadejdzie (dziś znowu pada śnieg) i ceny stopnieją, więc tak od czasu do czasu sobie przeglądam testy, porównania i wciąż nie mogę się zdecydować. Ale może jedna z opinii, którą znalazłam pomoże mi w wyborze :) Zamieszczam poniżej opinię o Canon EOS 50D.

Miłej niedzieli :)

2 komentarze:

creative_asik pisze...

Stoję przed tym samym dylematem. Chcę zakupić dobry aparat cyfrowy. Na początku nie chciałam lustrzanki, ze względów finansowych, ale widząc efekty i różnice w zdjęciach zmieniłam zdanie. Zakup planuję w kwietniu i bacznie przyglądam się cenom Sony Alpha 350 :) Wiem jedno - sama wyboru nie dokonam, bo należę do kobiet mocno niezdecydowanych, będę więc szukała fachowca z dobra radą :)

Jo. pisze...

Ja wiem , wiem ...odwieczna wojna na lini frontu canon - nikon ;-))
Ja mam 300D / nikon rzecz jasna/ i wciskając sie między zakąskę a ogórek polecam sprawdzenie również tej opcji . sprawdzenie zaś jakości moze choć trochę pokaża moje zdjatka zamieszczone w Picasie
/ linki na blogu w zakładce po lewej . Pozdrawiam mocno !!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...